Как да управляваме служителите си когато работят дистанционно

//Как да управляваме служителите си когато работят дистанционно

Как да управляваме служителите си когато работят дистанционно

Как да управляваме служителите си когато работят дистанционно

Този въпрос си задават ежедневно ръководителите, откакто наблюдаваме разпространяването на Корона вируса, който внезапно накара милиони служители по света да се пренастроят и да започнат дистанционна работа от дома си.

Важно е за самите служители да останат продуктивни и обвързани с работата, а това е още по-голямо предизвикателство и за ръководителите.

Целият ръководен състав на компаниите сега е обвързан с поддържането на бизнес дейността, в цялата структура на компанията.

Нека да разгледаме няколко аспекта, на  който всеки мениджър трябва да може да реагира.

4 критични аспекта, за всеки мениджър, който управлява своите служители дистанционно.

Веднага, когато вашият екип е бил добре  осведомен за мерките, които сте предприели и тяхното здраве и безопасност са защитени, трябва да си отговорите на тези четири критични въпроса:

  1. Как бързо и ефективно ще направите материали за комуникация с дистанционно работещите служители?
  2. Кои дигитални платформи можете да използвате и как ще поддържате отворена линия на комуникация с колегите?
  3. Как да държите служители мотивирани, продуктивни и отговорни?
  4. За съжаление не се вижда бързо разрешаване на проблема с изолацията, как ще създадете нови идеи, ангажименти и проекти  за вашият екип?

Тези въпроси са от особена важност, тъй като повече и повече компании са принудени да въведат политики за дистанционна работа както правят Google, Amazon и  NASA. Като отговорни компании те поеха предизвикателството на днешният ден и започнаха да се адаптират по новите правила.

Започнаха да осведомяват своите служители за последните новини свързани със заболяването, но най- важното е, че предоставят много ясен план и инструкции как компанията и служителите да продължават да вървят напред.

Истината е сравнително проста. Освен интеракцията лице в лице с вашите служители, следващото най-добро нещо, не е да се чуете по телефона, а да ви виждат, или по-точно визуалните материали.

Видео материалите позволяват на мениджърите да се свързват директно екран с екран ( разбирайте- лице в лице) с техните екипи. Използвайки такива видео материали (поръчения) за изпълнение на основни дейности, които преди сте задавали лично, можете наистина да преструктурирате органичното усещане, което офиса Ви е давал.

От тази тема за размисъл винаги следват и въпроси  като :

  • Сега как ще ги правя тези неща?
  • От къде да започна ?
  • Ще се развали ли продуктивността на моят екип и на компанията?

НЕ се притеснявайте, ако работите разумно и ползвате правилните инструменти и работниците и работодателите ще бъдат доволни и ще могат да извлекат ползи от дистанционна работа.

Искаме да Ви кажем още нещо НИЕ СМЕ С ВАС. Потърсете ни за безплатна консултация. ТУК

Без значение дали вашата компания е директно засегната от приливната вълна на дистанционна работа или просто се подготвяте за бърза и ефективна комуникация с вашият екип, можем да Ви помогнем с изготвянето на видео материали, с който да държите вашите служители свързани и ангажирани.

2020-03-27T11:53:55+02:00