Как да управляваме служителите си когато работят дистанционно
Този въпрос си задават ежедневно ръководителите, откакто наблюдаваме разпространяването на Корона вируса, който внезапно накара милиони служители по света да се пренастроят и да започнат дистанционна работа от дома си.
Важно е за самите служители да останат продуктивни и обвързани с работата, а това е още по-голямо предизвикателство и за ръководителите.
Целият ръководен състав на компаниите сега е обвързан с поддържането на бизнес дейността, в цялата структура на компанията.
Нека да разгледаме няколко аспекта, на който всеки мениджър трябва да може да реагира.
4 критични аспекта, за всеки мениджър, който управлява своите служители дистанционно.
Веднага, когато вашият екип е бил добре осведомен за мерките, които сте предприели и тяхното здраве и безопасност са защитени, трябва да си отговорите на тези четири критични въпроса:
- Как бързо и ефективно ще направите материали за комуникация с дистанционно работещите служители?
- Кои дигитални платформи можете да използвате и как ще поддържате отворена линия на комуникация с колегите?
- Как да държите служители мотивирани, продуктивни и отговорни?
- За съжаление не се вижда бързо разрешаване на проблема с изолацията, как ще създадете нови идеи, ангажименти и проекти за вашият екип?
Тези въпроси са от особена важност, тъй като повече и повече компании са принудени да въведат политики за дистанционна работа както правят Google, Amazon и NASA. Като отговорни компании те поеха предизвикателството на днешният ден и започнаха да се адаптират по новите правила.
Започнаха да осведомяват своите служители за последните новини свързани със заболяването, но най- важното е, че предоставят много ясен план и инструкции как компанията и служителите да продължават да вървят напред.
Истината е сравнително проста. Освен интеракцията лице в лице с вашите служители, следващото най-добро нещо, не е да се чуете по телефона, а да ви виждат, или по-точно визуалните материали.
Видео материалите позволяват на мениджърите да се свързват директно екран с екран ( разбирайте- лице в лице) с техните екипи. Използвайки такива видео материали (поръчения) за изпълнение на основни дейности, които преди сте задавали лично, можете наистина да преструктурирате органичното усещане, което офиса Ви е давал.
От тази тема за размисъл винаги следват и въпроси като :
- Сега как ще ги правя тези неща?
- От къде да започна ?
- Ще се развали ли продуктивността на моят екип и на компанията?
НЕ се притеснявайте, ако работите разумно и ползвате правилните инструменти и работниците и работодателите ще бъдат доволни и ще могат да извлекат ползи от дистанционна работа.
Искаме да Ви кажем още нещо НИЕ СМЕ С ВАС. Потърсете ни за безплатна консултация. ТУК
Без значение дали вашата компания е директно засегната от приливната вълна на дистанционна работа или просто се подготвяте за бърза и ефективна комуникация с вашият екип, можем да Ви помогнем с изготвянето на видео материали, с който да държите вашите служители свързани и ангажирани.