КСО Консултации

/КСО Консултации
КСО Консултации 2018-05-04T14:50:41+00:00

Разработването проекти свързани с Корпоративната Социална Отговорност на вашата компания.

В съвременният свят PR вече не се асоциира с Public Relations,  а вече като Perception and Reality.

Трябва да станем разпознаваеми с нашият професионализъм и социална отговорност, а не просто с обикновена реклама. Целта е да бъдем разпознаваеми с условия и компетенция, които имаме и предлагаме, известността ще дойде после.

Проучване показва, че хора са по-склонни да работят и търгуват с компания, с ясна политика относно Корпоративна Социална Отговорност. Те знаят, че техният труд или партньорство помага и на други.

Раждането на корпоративна социална отговорност показва, че бизнесът има сърце

Каква стратегия да следваме ?

Това, което трябва да се направи,  за да се превърне  вашия бранд в предпочитан избор,  трябва  да се покаже на широката общественост, какви са вашите професионални компетенции, какви са вашите успехи, какви са вашите условия на труд, какви социални придобивки имат вашите служители, как се грижим вие за тях в личен и професионален план, какви социално отговорни инициативи развива компанията  и как те помагат за устойчивото развитие на обществото, в което се намирате.

Всички знаем, че за да вземе дадено решение, съответният индивид прави множество проучвания, измервания, събира мнения. Това обаче не е съвсем вярно! За да не се задръсти от прекалено много информация нашият мозък си                      прави преки пътища за вземането на решения.

Според последните проучвания можем да определим 6 основни характеристики за взимането на решения.

  1. Reciprocity
  • Хората обичат да дават, когато получават. Това означава, че хората са по-склонни да кажат да на тези, от които вече са получили нещо.
  • За да имаме предимство трябва да бъдем първи в даването, но то трябва да бъде персонализирано и уникално, без значение колко голямо е то.
  1. Scarcity
    • Всеобщо известен факт е, че хората искат повече от това, от което имат по-малко. Затова не е достатъчно просто да кажеш на хората какви ползи ще имат или ще получат, а да покажеш какво ще загубят, ако не се възползват от нашето предложение.

Българина го е страх най-много от две неща – да не настине и да не се мине !!!

  1. Authority
    • Негласно правило е, че хората обичат да слушат и следват други с доказан ОПИТ и УМЕНИЯ.
    • Най- важното в нашата комуникационна стратегия е да покажем вашият опит и умения. Да покажем това, в което сте най-добри.
    • За жалост не можем постоянно да вървим нагоре и надолу и да повтаряме постоянно на хората колко сте добри и умни. Това, което трябва да направим е да намерим ваши комуникационни партньори, по възможност хора с широко обществено влияние, които да потвърдят нашата репутация. Няма никакъв проблем от това, че тази личност може и да се облагодетелства от нас. Това няма да предизвика негативни отзиви.
  1. Consistency
    • Постоянството е от изключителна важност.
    • Трябва да бъдем постоянни в нашите отношения с потенциалните ни партньори, клиенти, служители
    • Трябва да се направи така, че да създадем ангажираност на кандидатите към фирмата, да искаме малки, постижими цели с обществено информационни елементи.
  1. Liking
    • Хората трябва да ни харесват. За да бъдем предпочитани като работодател или доставчик, ние трябва да бъдем харесвани като институция. За наш късмет има установени 3 основни фактора, за да ни харесат.
    • Първо – Ние харесваме хора, които приличат на нас.
    • Второ – Харесваме хора, които ни правят комплименти, които ни карат да се чувстваме значими и оценени.
    • Трето – Харесваме хора, които ни сътрудничат да изпълняваме нашите цели
  1. Consensus
    • Трябва да сме гъвкави в това как предлагаме нашите идеи, и в това какво искаме нашите служители, кандидати или клиенти да правят.
    • Вместо да разчитаме на нашите собствени способности да убеждаваме хора, кое е правилно и кое не, по-добре да дадем пример с това, какво други преди тях вече са направили.

Основната цел на КСО е да направи компанията ни позната на пазара, да провокира интерес и да заинтригува нашите бъдещи и настоящи партньори, да изгради публично разпознаваем и одобряван бранд. Тази специфична дейност обаче има и друга не по-маловажна задача – да повиши стойността на работодателя в очите на собствените си служители, да ги ангажира, да ги направи съпричастни, и да ги накара да осъзнаят важността и ценността на бизнеса, към който те принадлежат.

Какво ще направим:

  • Външен PR;
  • Вътрешен ЕR – employee relations;
  • Изработване на маркетингов план с нетърговска цел;
  • Създаване на медиен комуникационен план;
  • Копирайтинг;
  • Създаване на вътрешно комуникационен канал;
  • Вътрешно фирмени обучения за добрите практики на КСО;
  • Soft-skills фирмени обучения;
  • Изграждане социалната култура на компанията;
  • Създаване на план за работа с НПО;
  • Изготвяне на индивидуални проекти за дарителска дейност;
  • Проекти за данъчни облекчения;
  • Подобряване на социалната атмосфера на компанията.

Какво ще получите:

  • Създаването на социална идентичност на компанията;
  • Изработване на проекти свързани с подобряване на работната среда, управление на персонала, подобряване на вътрешно фирмените взаимоотношения;
  • Вътрешно фирмени обучения;
  • Повишаване на лоялността на служителите;
  • Организиране на външно фирмени комуникация, дейности и мероприятия с нетърговска цел;
  • Консултация и проектиране на дейности за създаване на лоялност към компанията от нейните служители;
  • Създаване на положителен публичен образ, обвързан с успешен и коректен бизнес модел на управление;
  • Подобрена мотивация на служителите;
  • Подобряване производителността на компанията;
  • Широка обществена подкрепа и подпомагане;
  • Използване на законови данъчни облекчения.

Свържете се с нас за безплатно консултация!

Свържете се с нас

office@nsr.bg

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ