Знаете ли, че успехът на Вашия бизнес е резултат предимно от имиджа, който си създавате. Тоест, доверието и впечатлението, което оставяте в клиентите си, са главният фактор за успеха на бизнеса Ви. Зад гърба на добрия имидж стоят събития, реклама, цели, лични истории и други важни неща. Независимо голям бизнес ли имате или малък, Вие сте длъжни да поддържате постоянно добър имидж. А това, както знаете, не е никак лесна задача?
1. Грижете се за своите клиенти за добър имидж
Не е лошо понякога да обгрижвате повече клиентите си, например като предложите малка отстъпка или подарък към Вашите продукти/услуги. Така шансът Ви, те да Ви потърсят отново се увеличава. Много проучвания показват, че 80 процента от клиентите, които получават специално отношение, са се върнали отново. Дори, започват да Ви препоръчват на своите познати. Направете нещо, за да ги спечелите и да Ви запомнят с доброто си отношение към тях.
2. Бъдете в Интернет
От голямо значение, когато клиентите Ви решат да Ви потърсят в Интернет, но Вас Ви няма. Това, единствено, говори лошо за бизнеса Ви. Ето и кои са задължителните елементи, които говорят за Вашия имидж:
– корпоративен сайт на Вашия бизнес
– facebook страница с информация и координати
– присъствие в други онлайн каталози и справочници
– платформа, в която директно да намирате клиенти, които се нуждаят от Вашите услуги или продукти
Това са само част от нещата, които първо трябва да направите за бизнеса си, ако искате той да бъде успешен. Не ги подценявайте!
3. Представете ясна информация, затова с какво се занимавате
Много е важно информацията за бизнеса Ви да е актуална навсякъде. Освен това, тя трябва да бъде точна и ясна за максимално улеснение на клиентите Ви. Когато, например, клиентът Ви влезе във Вашия сайт, трябва да може да разбере всичко от „пръв поглед“, каква е дейността Ви, какво предлагате и каква е цената. Важно е да предадете ясна информация и тя да бъде еднаква навсякъде. Не оставяйте грешни впечатления у клиентите!
4. Покажете бизнеса и успехите си
Онлайн пространството дава възможност да се развихрите относно това да бъдете забелязани. Снимките играят голяма роля за имиджа Ви. По някакъв начин те въздействат на клиентите Ви и създават доверие у тях. Не пропускайте да качвате редовно снимки и да създавате постове, с които да покажете своите успехи. Така може да се похвалите с реализираните Ви проекти. Най-добрата реклама е всъщност, доволният клиент.
5. Изявявайте се на други събития
Подобни семинари или конференции, дават възможност, хората да научат за Вас и Вашия бизнес. Освен това, така може да намирате нови партньори. Вие сте този, който най-добре може да изгради добър имидж на фирмата си. Вие знаете най-добре какво търсите, какво предлагате и към какво се стремите. Проучете внимателно всяко едно събитие, което е подходящо за Вашия бизнес и не изпускайте възможността да се покажете. Така може да събирате и обратна връзка.
Ние от NSR.BG се занимаваме с подбор на персонал и фирмени консултации, за да помагаме на Вас и Вашия бизнес. Предлагаме и КСО консултации, за да станете разпознаваеми с Вашия професионализъм. Основната цел на Корпоративната социална отговорност е да направи компанията Ви позната на пазара, да провокира интерес и да заинтригува бъдещите и настоящите Ви партньори, да изгради публично разпознаваем и одобряван бранд.
Изберете нас и гарантираме за Вашия добър имидж!